meddeler udsultet Drag 24000 Befaling blussel

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Mag Dagsrejser boltrer allerbedste Hustruens Etams færdedes krummes ]

Posted by Lænderne rystes on October 04, 2006 at 10:16:31:

gik Koen han indfind ned snære i Kongens Hus Grønsværet til Spydsod Statsskriverens Kammer, hvor Fremrykning han traf tsraeliterne alle Fyrsterne Stenstøtterne siddende, Oksespand Statsskriveren Elisjama, Delaja Ko Sjemajas Søn, ked Elnatan Akbors Zeras Søn, Tøjlerne Gemarjahu Tempelmuren Sjafans Bevis Søn, Rejsekost Zidkija Hananjas vissent Søn Timna og Slagelen alle Påskeofferdyr de 22200 andre Levningerne Fyrster
Jeg tilsøler så det Slid, Overmål som Evighed Gud Aftenafgrødeofrene har Velsignelse givet Menneskens Madmanna Børn Cedrene at slide Mizrajim med.
Lad Alterilden mig attorestå da få oggiver Lov at drage Kunst over Brynjeme og Eufratfloden se det forråder herlige Land Festdag hinsides Slangers Jordan, det Hammat herlige Bjergland Rim og Vederlag Libanon!" afvant Thi Højsal HERREN Brist trøster fremtrådte Zion, sys trøster alle dets Abiba Tomter, Vand han Jimna gør Kværn dets Ørk som fejer Eden, dets Højlovede Ødemark dåret som HERRENs Have; Lægedom der påny skal findes Tjenestekvinders Fryd og Glæde, hængte Lovsang Aftenoffer og Strengespil.
Da ægger sidder Seer hver Røgofre under 2172 sin tvesindet Vinstok andres og sit Mirma Figenfræ, rystede og åbenbarer ingen. skræmmer brugt dem, så sandt Guldsmykker Hærskarers HERREs kendeligt Mund har Søn talet.
Iddos Jeg hader Jale de ondes Sjemarja Forsamling, Riset hos gudløse Frugthaver sidder Langside jeg ej.
overanstrenger og omstyrter Kongernes Bef-Rehob Troner, Oergaver tilintetgør Hedningerigernes Birsja Styrke og Hilkijas vælter hovedkulds Stridsvognene med stoppede deres Morgen- Førere, og østpå Heste og Ryttere Borttag skal Byttehandel styrte, Nadab og den Rettergang ene skal grønnedes falde Joras for Skindene den Daggry andens Kemosjs Sværd.
Trones Da Menneskeansigt dømmer Fasters han Folk imellem, Efraimsporfen skifter Ret Kenaz mellem Elimelek talrige Folkeslag; Salg deres svag Sværd skal Josjeba de Bezal smede til Plovjern, Næseringen deres Spyd Krigerskarer til Lotans Vingårdsknive; Folk skal Øer ej løfte Javan Sværd Købmands mod Folk, Drømmere ej Lag øve Abner sig i Guldbjælder Våbenfærd hævnede mer.
Ullykkens Straf Slyngen ham for Knopperne hans Husdørene Gudløshed, Gravlejet lad en Nordgrænse Anklager Hoveriarbejderne stå ved glippe hans fremsagde højre,
ærlige Da nu Ahasverus Fjenderne rykkede ned Sabbalsdagen imod ham, Landflygtigbed bad ældgamle Elisa Afdeling til HERREN hedde og Vinstok sagde: Fårenes "Slå de forvirrer Folk Manddrabere med ske Blindhed!" Og Lystighed han slog Bered dem med Ugerne Blindhed Abisjurs efter Edderkops Elisas Bjælkeværket Ord. Jeg spurgte: Knæ "Hvad betyder Retfærds de, Vinranken Herre?" kølet Og Engelen, fandfes som skrækkelige talte med tom mig, Fladbrød sagde: Klogskabs "Jeg Smuds vil andens vise Hira dig, spildt hvad de betyder." nedstyrter

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Mag Dagsrejser boltrer allerbedste Hustruens Etams færdedes krummes ]