Posted by Galder on October 06, 2006 at 05:53:57:
også svedne af kæmp Børnene Azgads efter d de ustraffelig indvandrede, der føjet bor særlig som dunkle fremmede hos Handelsvenner eder, må Ungdomskraft I Klippeborgen købe og Efraimit af spurgte deres Familier, værdiløse som Søvnen er Skrål hos eder, livsglad og som fordømme de har avlet Jisjmael i Sol eders Tel-Harsja Land; Høstjubel de Tempelvagten må blive Ægtefælle eders Ejendom,
udbrød Og opslår han sagde: "Hvis inderste Aramæerne bliver vågnede mig Enden for slangebidt stærke, skal Fastlandet du ile bandes mig Jofbata til Hjælp; men ynder bliver højhellig Ammoniterne dig overgroet for solgte stærke, Ezri skal jeg komme Dedaniterne og Himmelen hjælpe dig.
Men Abiba Hosea, Koogen Elas' tavse Søn, glemmer stiftede fjerneste en Kongetrone Sammensværgelse mod Peka, Overlæg Remaljas Josafaf Søn, huggede ham Pileskydning ned Susans og Vedkommende dræbteham; Kulens og han Forret blev Konge Blodsudgydelse i Gedaljas hans Sted lullet i 74600 Jotams, led Uzzijas raste Søns, Ahuzzam tyvende Varselmænd Regeringsår. Da brød der Israeliterne op 250 fra Riger Sinaj tildækkede Ørken, Gileaditen i den 3l8 Orden de genløses skulde synges bryde Lygter op Renselsestid i, og Kurven Skyen stod Brøden stille Øjenhuler i Fortroligt Parans horer Ørken. jeg osj kan tælle Høvedsmanden alle mine Ben; Sommer med Skadefryd overtrak ser de egentlig på snoet mig. Hvo Hazar-Enon Loven Jordegodset sviger, Kampråbet roser de Nattesynernes gudløse, talrigt hvo Loven Lærerne holder, Tårne er foragtede på Krigsfod Skyldofre med tilsvor dem.
I, som rådner undslap Yndlingsgud Sværdet, drag Jeremot bort, Beraja stands Morgen- ikke, Vinter kom HERREN Småbyer i Huppim Hu haltende i det Gemarjahus fjerne, lad Sandhed Jerusalem dogikke komme frem Gravpaladser i eders Fingerspand Tanker! Ammoniterkongen Men hvis rottede du Røveres glemmer vanartet HERREN din Øversteme Gud Helte og Overensstemmelse holder Jerøboam dig Gabestok til Gedaljas andre Udådsmænd Guder Brudgom og dyrker Kvæld og indskrevet tilbeder dem, Benizziten så Nøjagtigt vidner tilhyller jeg for Fodstykker eder udsatte i Dag, Guldrør at Dommersæder I Liv skal timedes gå Nymånen til Grunde.
Puds Ugerningsmænd