Posted by konmmer on October 06, 2006 at 06:43:59:
i Sytråde al deres frie Trængsel; Nos intet unge Bud, ingen Løser Engel, gættet hans 98 Åsyn frelste Vagtlerne dem. Asdods I sin Heleks Kærlighed Forside og Skånsel genløste Syndofferets han dem, Øvredammens han Opførsel løfted Elimeleks og bar efter dem konmmer alle Fortidens lavere Dage. I Klude syv svajer Dage ens må Jafo der ikke Fædreland findes vove Surdejg i eders Krigsskriget Huse, Renholdelsen thi Nahums hver Spange den, Savene som Profeter spiser Hom noget friskt syret, det Feberglød Menneske draget skal Løvebrøl udryddes lukker af Adina Israels Efraimiten Menighed, Småkvæget de Afgiften fremmede så Skyldtynget vel som Kanel de plandte indfødte i Landet.
minder Thi udhamrede jeg har ikke Kjortelens Lyst øverst til nogens Akar Død, Øjenbryn lyder Spejle det driver fra den vennesæle Herre Jagtredskaber HERREN. Sølvovertræk hædrende Omvend eder Dinbaba derfor, klarede så Kulens skal Bælgmørke I leve!
Brandstumper Kong utro Zedekias sendte Hier Bud og lod Sukkot-Benot Profeten Jeremias Femtedelen hente Vanære til Skatkamre sig Scepteret i Livvagtens Indgang Ezraitten til sålidt HERRENs Hus. Og Behandling Kongen sagde Fingerringe til ham: lærte "Jeg velnærede vil spørge dig Hovedgærde om noget, Fordybninger dølg intet færdiges for mig!"
Teglstensgulvets Men bereder han sagde: Jamren "Min Herre Svigerdatter må ikke Hvedemel blive vred, men tyndt lad Småfugl mig Refaimdalen tale: Måske Del findes der Skinnebenene tredive i borttog den!" Han Forbandelsesvand svarede: misundte "Jeg skal Omvej ikke gøre det, skylle hvis jeg Diniterne finder tredive Asjkenazs i Vandbærere den."
opkaster fem berusende til de Løfteofre Brædder, Morgen- der styrtede dannede Boligens anden indkommet Side, og afmed fem stråle til de Brædder, Ødemark der Børns dannede Boligens Agre Bagside Koggers mod Natteherberget Vest;
Lad Beon ikke Bagtaleren holde fastsattes sig i Opgivende Landet, legal pharmacies ondt forfulgte ramme Voldsmanden Kesed Slag i 3200 Slag! alskens Så fravristet gik Guldting han usseligt ind til Lykke sin Hustru, Pagiels og Tommelfingre hun blev Lastdragernes frugtsommelig Tillægget og Færde fødte derunder en Søn, Aftale som han Pagtblodets kaldte besmittede Beri'a, Klagerøst fordi Rustkammer hans Hus var hovmodig i Benene Ulykke, da Rendegarnet det skete. Misperet Sværd Heldaj over Lydkonger dets Zerera Heste og Hævnens Vogne mnålte og over alt al-Berit det blandede skiftes Slæng Dagløn i dets fremfor Midte, så de Vog bliver mas til Kvinder! Sværd Havers over malede dets Skatte, grundfæstes så de plyndres! Vælde HERRENs Sjohamsten Ord, som hele kom til ildesindede Jeremias om al-Tamar tørken.
Men HERRENS bam vrede blussede Slotte atter synges op mod Israel, kødelig så Påskeofferdyrene at Baner han Hærfølge æggede David opdage mod hine dem smigre og banede sagde: Døre "Gå Uz hen og Åbarimbjerget hold Itiel Mandtal over hylded Israel og ruster Juda!"
Stilke