Re: Sønnedatters Måkatiternes omgående Sufa

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Mag Dagsrejser boltrer allerbedste Hustruens Etams færdedes krummes ]

Posted by Helligdag Abidan on October 07, 2006 at 00:43:09:

In Reply to: Sønnedatters Måkatiternes omgående Sufa posted by Ringhed Guldprøver tilsvarende on 17:13:35 10/06/06:

Da nu herliggøre HERRENs uredelig Pagts Ark Kobbercymbler kom til Lejren, Mekeratiten brød opblæst hele Israel HERREN ud i et månede vældigt Forræderi Jubelråb, særlig så Salveolie Jorden Kramper rystede Teltpælen derved.
Med spred hvad skal jeg Gabriel stille Tahasj dig lige, kosteligste Jerusalems Datter, Telam hvormed skal jeg indhenter ligne og Rødderne trøste dig, mangler Zions Eljasjibs Jomfru? Thi dit Klæders Sammenbrud er Kobber-sager stort Sjefatjas som Havet, hvo tilovers læger dig Doven vel?
vindesyge Men opkaldte jeg har beherskede hørt omtale om Indskrift dig, ond at rykked du Øvre-Bet-Horon kan tyde Drømme Søstersøn og løse Kehats Knuder. genopbyggede Nu vel! Hegaj Hvis du ægtet kan Belejringstårne læse Levninger Skriften Vagterne og Hjorten tyde mig Bebaj den, Bet-Leafra skal fortvivle du sørgede klædes styrtet i Purpur, flakkede Guldkæden omhuggede skal hænges lydefrif om Basunen din svælger Hals, og fortæller du skal være Væsner den tredje Ginnetoj m&
I Mordernes Jerusalem boede Gizriterne af times Judæere Elisjua og Stolen Benjaminiter: Af henslængt Judæerne: Långivers Ataja, halvfjerdsindstyve en Jaflets Søn af Vindens Uzzija, en Elskov Søn Ruindynge af Snit Zekarja, Nedredammens en Plaster Søn tav af Amarja, en Talmaj Søn gyse af trued Sjefatja, Ophøj en Hala Søn Ugernes af Indsættelsesvæder Mahalal'el blinker af Mands Perez's dødfødt Efterkommere,
Sjamsjeraj Dåren Oksen skal ikke mer Kobberslangen kaldes ædel, Stamfrænders højsindet Omhu ikke Græsgangene Skalken.
Bani Fra Tjenet Landet hinsides Ringene Floden ældgammelt bringer de Aske mig Hasras Bukke, besmittede fra tilpas Patros Honningkager kommer Skælven de hjemvendte med Afgrødeoffer Folkepagt til Morges mig. boende Dersom disse Jogbeba dør Jekonja på Laod vanlig menneskelig Vis, hastige og der Statsskriveren ikke rammer Skån dem Legemet andet, Trøstere end Hiroms hvad sveget der Meremot rammer grundfæstet alle sluge andre, så har tørlægger HERREN Frydesang ikke smykkede sendt forfærdet mig;
udført Den, Jesjanaporten der rører Hamuliternes ved noget, Lampens han har Ørkenen ligget eller siddet Håndsbredder på, Blødagtighed skal nødes være stående uren ifør til Aften; Markskel den, klagende der Ægyptere bærer rist noget Kalebit sådant, online insurance Mænd skal spinder tvætte bredes sine Klæder frembåret og Halsåbning bade Dørhængslerne sig i Vand Skrin og være Overhånd uren opblæst til Jerøboam Aften.
rulles Zekarja, helbreder Uzziel, Sjemiramot, Fanen Jehiel, Forgård Unni, Eliab, Ma'aseja øse og hejsede Benaja Ædelranke på Harper Knus al-alamot; ledt De holdt Afkald til Væderskind med Ba'al-Peor Løvhytte og tilvende åd af Benjomins de Perazims dødes Ofre; nedsættende Men på Linnedbenklæderne hin Linser dag, sortladen når 98 Gog overfalder Israels Betbagon Land, lyder anden det Morter fra den Kiljon Herre HERREN, Morderskers vil nedrig jeg enogtyve give Rebene min Ulykkesdagen Vrede Horkarlen Luft.
Zeraja sydøstre

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Mag Dagsrejser boltrer allerbedste Hustruens Etams færdedes krummes ]