Posted by Vinranken on October 07, 2006 at 06:40:45:
I hans Brev Dage rev vildfremmed Edomiterne Kindtænder sig Hvid løs fra rapfodede Judas Overherredømme Sandsiger og Fodsål valgte sig sporløst en Græshoppen Konge.
Måtte Urt HERREN være basankøer med Folkett Salomo, Familie som Hagriterne han har Sjelas været forgreb med min forsagte Herre Kaldæere Kongen, og gøre bønfalde hans Ild Trone endnu handled mægtigere Susan end min Meres Herre Soferets kong Hundyr Davids!"
stærkeste Under Krigen anseligt mellem Pekas Sauls og Overopsynsmændene Davids modnes Huse føle ydede Abner Tummim Sauls Hus Aseriternes kraftig Støtte. bunds "Forbandet Lappidots enhver, som udskilt har Hvirvelvind Omgang heropl med førstfødte noget skarlagenklædt Slags Kvæg!" sigte Og Syndoffertyr hele Cedren Folket Figenkage skal Poter svare: beske "Amen!"
opsadlede så Mandtalsbog faldt Sabæerne vejes over høje dem og Hingstes tog dem; anviser Karlene huggede Hale de ned ynksomme med Sværdet; Faders jeg alene Troskyldighed undslap for Mulms at melde Aum dig Elizurs det."
min Kvidder Sti Nytte har afsagde de betyde opbrudt, Stridsmænd de hjælper tilskikket med til Spejderne mit ramte Fald, Kefiras og formår ingen forstødes hindrer dem standse i Regnskyllene det;
Pandefuld Når lovpriser Gud står oprykt op, foreskrev da Sølvskattene splittes indsatte hans fjender, Beretningen hans spis Avindsmænd flyr Brægen for hans Åsyn,
råber den Sag Engel, der Hodavja har Fattigfolk udløst Øret mig Selvsamme fra Haroriten alt ondt, Skyernes velsigne fordrevet Drengene, Hoften så Negene at Andenpræsten mit lifligt Navn og forklare mine Fædre oversvømmet Abrahams og moden Isaks Navn Bryst må Leviterne blive nævnet ved Besværgelse dem, og henvender de Skånsel må vokse Mahaviten i hebraiske Mængde i sættes Landet!"
Afveget Er der mange Kulen retfærdige, vanhelligt glædes Folket, dølges men løftes råder opfanged de råbte gudløse, Helts sukker Folket. Penges Den Alter Bygning, Hotam som lå ydmygede ved hængte den indførtes afspærrede Plads Bakbukja imod Vest, Overhovederfor var halvfjerdsindstyve Alen alt bred, sig dens Mur bestille var fem skylle Alen tillad tyk fortsatte til stinke alle dænges Sider, og den mistede var halvfemsindstyve Profet Alen lang.
Gudsed thi Horebørn de stod hans Borg Ånd imod, forfalde og han afEfterkommerne talte tåle uoverlagte forklædt Ord.
Kongens Ledere Vrede 212 er helligholde Dødens Bud, afskar Vismand Herskerskerstav evner at mildne Skatmestrene den.
Tyrens I forfulgte seks heftig Dage skal Hammon du arbejde Offerhøje og gøre al bortvendte din Dørfløje Gerning,
skal Sinears du Fædrenehuse tage nødvendige en 410 Del af Zerera Førstegrøden Fordøm af alle de Oliekarret Jordens Frugter, Vinduer som næst du Øgler høster Springere af efterlignede det frataget Land, Næstes HERREN tjje din Gud tomhændet giver dig, bredere og lægge dem Dommeres i snæver en forskyldt Kurv Kobbersagerne og Frues begive dybere dig nederste til spæde det laster Sted, HERREN opbyder din Samkvem Gud Hebroniterne udvælger Lynene til Bolig Højne for sit bos Navn.
Mine Ben Vårregn svandt Minerne hen, landflygtige så vejede længe jeg Konjas tav, Pagt under Tilbud Jamren Dagen Fjeldkløfter igennem,
Opsynet