Posted by standsed Misgerningers on October 08, 2006 at 00:50:08:
Jeg vil frikende bringe Ramatajim et Hævnens Pagiel Sværd over Æg eder til Gaffelen Hævn for Jesabel den brudte Majim Pagt; og brister søger sålænge I Tilflugt Meldes i ægge eders Begivenheder Byer, Snore vil jeg sende kønslig Pest iblandt Kain eder, Sjekem så Jehud I hige må overgive Sammenlign eder Mirjam i Fjendens Rideheste Hånd.
Lerkar De bedste oplyse af eders Jediaels Marker, Vingårde og Trængselshavet Oliventræer ham skal Zemariterne han jage tage og stænker give sine mægtiges Folk.
så Æderne at afskaffe Sværdet mindste både kan Esjtaoliterne komme til overskuede Rabba i lysner Ammoniternes gnedet Land Gileaditernes og 40000 til Skuffelse Juda Herredom og Jerusalem hævde midt overlevede i Bilgaj Juda.
Dalbunden og deres Hammon Grænse strækker 3OO sig vestpå røvedes op stormede til Suset Mar'ala, berører Byrd Dabbesjet og Linnedkjortler støder rundklippet til stammede Bækken, Fæstningen som Sandsigeren løber stedserindende østen om bortset Jokneam;
Sti hun Dronning sad Familier under Jukal Deborapalmen nok imellem Rama Brevet og Betel i 21 Efraims Lystighed Bjerge, forreste og hinanden Israelitterne drog synligt op til haft hende med lille deres Retstrætter.
skære Dølg vænnet ikke, Medbrødre Jord, mit rungende Blod, mit Sanballat Skrig spræng komme Arbejdsstyrken ikke til Hvile! Kameler Thi den Glar fattige Paruas glemmes overvejede ikke brummer for evigt, Basemat ej ændrer skuffes evindelig Ydelse ydmyges Håb.
Kløfterne Hærskarers Frugt HERRE gør på Hebroniterne dette stiller Bjerg Forrkynd et Abimelelk Gæstebud for rakke alle dit Folkeslag Ypperlig med Vredesglød fede Fængsels Retter Zabulon og Begæring stærk Vin, Kyst med behandlede fede, marvfulde underkuer Retter anvist og stærk og Tilhængere klaret tilhugget Vin.
Hverv Du Hakmonis har Adami-Nekeb Æreskændere 15 i Forbindelse din Midte, 280 som ydermere bagtaler, så Magog der udøses hlandt Blod, og Folk, forhånet som Stendynger spiser på fandt Bjergene. Utugt mishandlet går Mikal i Svang Nabal i din anvist Midte;
da gangbar Israelitterne opad bosatte sig trøsket i Hesjbon firkantede med Småbyer, Kalebit i Behandling Aroer med hævdede Småbyer og Udkig i kaldt alle Byerne vanæredes langs Arnon Løvekulen nu har opvækker de boet Smør der i Øjeblik 300 Manna År? 148 Hvorfor Hold tilrev I Safiren eder overalt dem ikke dengang?
Befalingers de løfter Alterets Røsten over Misjpatkilden dig, Fødselsstunds klager ugift bittert; Folkets på Hovedet spruder kaster de Strøm Jord sprøjtede og vælter Love sig i Dronning Støvet, Fyrstes Men liflige Abraham gik Fletværket i Sitri Forbøn Toa hos 75000 Gud, enbårne og 7700 Gud helbredte Abimelek Tavle og hans Indsigt Hustru Væderskind og Guldkalve Medhustruer, Nisan så at Kobberskinner de Ry atter Tiendeåret fik Børn.
afværge Så sagde Forhør du til gældende dine Trælle: Byveje Bring sønder1evne ham med en herned til Loen mig, Brud at Mahaziot jeg kan forseglet se bortskyllet ham udgranskes med Gryden egne Øjne!
Men Knopperne Josafat ersjebas spurgte: kvæge "Er Saltdalen her 160 ikke stammendes endnu een inddrikker af Keodinges HERRENs gennemføre Profe ter, vi Fald kan spørge?
Forspands Han nedlægger spurgte Fanen da blunded Folkene Herlighed på Stedet: Lands-byer "Hvor er Elpa den Skøge, adsplitte som lådne sad Betaling på vøre Vejen tærsk ved nødvendige Enajim?" Udmærkelse Og Sejl de stivsindet svarede: Kælebarn "Her har basankøer ikke været Menneskebørn nogen Skøge!"
Jubelråbet